.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف بیش از 10 هزار بطری مشروبات در گیلان

رئيس پليس گيلان گفت: در اجراي طرح رزمايش مبارزه با قاچاق مشروبات الكلي بيش از 10 هزار بطري مشروبات الكلي در گيلان كشف شد.

به گزارش شمال نیوز ، بهمن اميري‌مقدم عصر دیروز در جمع خبرنگاران افزود: پرسنل نيروي انتظامي آستارا با استفاده از تمام امكانات و استعداد نيرو در اين شهرستان رزمايش مذكور را در 28 و 29 مرداد برگزار كردند كه حاصل اين تلاش آنها كشف 10 هزار و 214 قوطي و بطري انواع مشروبات الكلي و مقدار 123 ليتر مشروبات دست‌ساز بوده است.

اميري‌مقدم در خصوص وضعيت گيلان در بحث ورود مشروبات الكلي اظهار داشت: با توجه به موقعيت جغرافيايي گيلان، متأسفانه اكثر مشروبات الكلي خارجي از طريق راه‌هاي منتهي به استان به صورت خرد و جاسازي شده در ماشين‌هاي سبك و يا در پوشش باز از طريق محورهاي مواصلاتي و كوره راه‌هاي موجود كه قاچاقچيان از آن مسير براي تردد استفاده مي‌كنند، وارد استان مي‌شود.

فرمانده نيروي انتظامي گيلان تصريح كرد: مشروبات الكلي دست‌ساز داخلي نيز معمولاً در اماكن يا انبارهاي سنتي توليد مي‌شود كه پليس گيلان همه تلاش خود را براي مختل كردن و جلوگيري از ورود اين كالاي مخرب و بي ارزش به‌كار مي‌گيرد.

اميري‌مقدم ورود مشروبات الكلي را يكي از هجمه‌هاي دشمنان انقلاب و اسلام به كشور و خصوصاً جوانان دانست و از مردم خواست تا ضمن تأكيد بر عدم استفاده از مشروبات الكلي كه به صورت مختلف عرضه مي‌شود، نسبت به آگاهي دادن جوانان در خصوص آثار منفي استفاده از مشروبات الكلي و منويات شرع مقدس اسلامي اهتمام بيشتري داشته باشند.

وي در پايان از كشف 2 هزار ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز و بسته‌بندي شده طي روز گذشته در گيلان خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.